Een hulplijn binnen handbereik

Bouwtechnisch, juridisch of fiscaal: onze meer dan 40 adviseurs op de NAV-helpdesk gaan geen enkel taboe uit de weg. Online of telefonisch staan ze u bij waar nodig.

Welke vragen?

  • Wat betekenen de coronamaatrdegelen concreet voor mij als architect?
  • Hoe moet ik een gemene muur isoleren?
  • Kan ik met mijn vennootschap investeren in vastgoed?
  • Wat zegt de huidige wetgeving overheidsopdrachten over prijsherzieningen?
  • Welke klantengegevens mag ik nog bewaren i.f.v. de GDPR?

Wie beantwoordt uw vragen?

Een coördinator van onze NAV-studiedienst gaat voor u op zoek naar de juiste persoon voor uw vraag. Dit zijn NAV-studiedienstmedewerkers met een eigen specialiteit zoals juridische vraagstukken, energie, klimaatzaken of water.



Ook hebben we een uitgebreid netwerk met de nodige gespecialiseerde expertise. NAV doet hiervoor een beroep op o.a.: Fluvius, Liantis, Federatie Vrije Beroepen, Bouwunie, Unizo, SBB, VC-CS, GSJ Advocaten, Nelectra, PROTECT, AR-CO, Euromaf, RAUM, CREATUUR.

Leren van collega's via FAQ's

Sommige vragen duiken meermaals op bij onze helpdesk. De antwoorden bundelen we daarom in een aparte rubriek op onze website en in onze publicaties.